Facultatea de AUTOMATICĂ ȘI CALCULATOARE Semestrul 1, an universitar 2022-2023 Posturi de concurs pe perioada determinată Departamentul de Calculatoare Asistent, poziția 156 , disciplinele: Utilizarea sistemelor de operare, Rețele locale, Proiectarea algoritmilor, Programare orientată pe obiecte. Domeniul științific : Calculatoare și Tehnologia Informației. Asistent, poziția 157 , disc...
Facultatea de AUTOMATICĂ ȘI CALCULATOARE Posturi de concurs pe perioada nedeterminată Semestrul 2, an universitar 2021-2022 Departamentul de Calculatoare Profesor, poziția 23, disciplinele: Instrumen...
Informații concurs Departamentul de Calculatoare din Facultatea de Automatică și Calculatoare scoate la concurs pozitia de Asistent universitar pe termen determinat, poziția 150 , cu disciplinele ...
Un articol foarte interesant despre absolventii Facultatii de Automatică și Calculatoare în care se prezintă calea către o afacere de succes plecând de pe băncile facultății. Se mentionează printre a...
Începând cu acest an, Universitatea Politehnica din București (UPB) a adăugat informatica ca disciplină de admitere pentru studiile de licență. Am considerat că acest demers este important, în specia...
Sondaj absolvenți Calculatoare@UPB Dragi absolvenți, Suntem interesați de impactul avut de către cursurile urmate în facultate asupra carierei voastre. Pentru aceasta, realizăm (Departamentul de Calc...
OCUPARE POSTURI DE CERCETARE VACANTE PE PERIOADĂ NEDETERMINATĂ Sem. II, 2019-2020 INFRASTRUCTURA DE CERCETARE PENTRU DEZVOLTAREA PRODUSELOR, PROCESELOR Ș I SERVICIILOR INOVATIVE INTELIGENTE ( PRECIS ...
Our university will be represented this year at the " Embedded Linux Conference North America " by colleagues from our department. Our colleague Ioana Culic, together with Cosmin Radu (33CA) will pre...
OCUPARE POSTURI DIDACTICE VACANTE PE PERIOADĂ NEDETERMINATĂ Sem. II, 2019-2020 PROGRAMAREA PROBELOR DE CONCURS Departament Poziția în Stat Funcții Funcția Didactică Probe concurs Programare Link cana...
This semester was a challenge for all of us (students, teachers, technical staff). We have learned a lot, we have seen how some things can be done just as well online, some maybe even better, some le...